El dimecres 4 de març, els alumnes de 2n de grau mitjà i de 2n de grau superior dels cicles de la família d’Administració i Gestió van participar en la 3a edició de GiroTES, la Fira de Simulació Empresarial d’Empreses Simulades, celebrada a Girona.
La participació va ser tot un èxit per a les cinc empreses virtuals del nostre centre que hi van prendre part 👏👏
En el mòdul formatiu d’Empresa a l’Aula es treballa dins la Xarxa d’Empreses Simulades, que, mitjançant una plataforma interactiva interconnectada a nivell internacional, permet desenvolupar competències professionals en un entorn empresarial realista.
A més, vam obtenir el 1r premi 🥇al millor elevator pitch, un reconeixement a la qualitat del treball realitzat pels nostres alumnes.
#JuntsFemAbatOliba #GrauMitja #GrauSuperior #AdministracióiGestió #3rGiroTES




